بهترین بازیگران خارجی (بدون ترتیب خاص)

بهترین بازیگران خارجی (بدون ترتیب خاص)

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

بهترین بازیگران خارجی (بدون ترتیب خاص)
بازدید : 391

فرافیلم، مرجع رسمی دانلود فیلم های خارجی با لینک مستقیم.

1. لئوناردو اسباراگلیا
بازیگر | دولور ای گلوریا

لئوناردو اسباراگلیا در 30 ژوئن 1970 در Sáenz Peña، Tres de Febrero، بوئنوس آیرس، آرژانتین به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های Pain and Glory (2019)، سکوت آسمان (2016) و Intacto (2001) شناخته شده است.

از: آرژانتین

چیزی وجود دارد که من نمی توانم آن را درک کنم و آن این است که چگونه و چرا لئوناردو اسباراگلیا هرگز در هالیوود شانسی نداشت. ما در مورد یک بازیگر خارق‌العاده صحبت می‌کنیم که اکنون بیش از 20 سال است که در زادگاهش آرژانتین و اسپانیا بیدار می‌شود و همیشه بازی‌های فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد. شکی نیست که او در همه حال یک هنرپیشه است. او اکنون در کنار رابرت دنیرو و سیگورنی ویور در فیلم «چراغ‌های قرمز» از رائول کورتس در حال فیلم‌برداری چیزی است که ممکن است در هالیوود اتفاق بیفتد. از بهترین آثار او می‌توان به «Plata Quemada»، «Concursante»، «Salvador (Puig Antich)»، «La Noche De Los Lapices»، «Intacto» یا «Carmen» اشاره کرد.

بئاتریز باتاردا
2. بئاتریز باتاردا
بازیگر زن | قطار شبانه به لیسبون

بئاتریز باتاردا در 1 آوریل 1974 در لندن، انگلستان به دنیا آمد. او برای «قطار شب به لیسبون» (2013)، «ایوون کین» (2014) و «ساحل مورمور» (2004) شناخته شده است. او قبلا با برناردو ساستی ازدواج کرده بود.

از: پرتغال

این بازیگر برجسته تاکنون در زادگاهش پرتغال و بیشتر در فرانسه کار کرده است. از بهترین آثار او می‌توان به «آلیس» و «نویت اسکورا» اشاره کرد.

کریستین مرکادو
3. کریستین مرکادو
بازیگر | Contracorriente

کریستین مرکادو بازیگر و دستیار کارگردان است که برای فیلم های Undertow (2009)، Che: Part Two (2008) و The Longest Night (2019) شناخته شده است.

از: بولیوی

او مدت زیادی است که به طور عمده در آمریکای جنوبی کار می کند، اگرچه او بخشی از «چه: قسمت دوم» (استیون سودربرگ) را ساخته است و امسال فیلم استثنایی «Contracorriente» را برای اولین بار به نمایش گذاشته است.

اینگرید برگمن
4. اینگرید برگمن
بازیگر زن | کازابلانکا

اینگرید برگمن یکی از بزرگترین بازیگران زن دوران طلایی هالیوود بود. زیبایی طبیعی و بی تکلف و استعداد بازیگری بسیار او، او را به یکی از مشهورترین چهره های تاریخ سینمای آمریکا تبدیل کرد. برگمن همچنین یکی از برنده ترین بازیگران زن اسکار است که با ...

از: سوئد

چیز زیادی برای افزودن و گفتن در مورد دوران درخشان اینگرید برگمان وجود ندارد. او یکی از بهترین بازیگران زن تاریخ سینماست و هرکسی که سینمای خوب را دوست دارد، حداقل یکی از فیلم‌های او را دیده است، مثلاً «کازابلانکا». اگرچه او در هالیوود به موفقیت دست یافت، اما در واقع سوئدی بود.

ماریون کوتیار
5. ماریون کوتیار
بازیگر زن | La Môme

ماریون کوتیار بازیگر برنده جایزه اسکار در 30 سپتامبر 1975 در پاریس به دنیا آمد. کوتیار دختر ژان کلود کوتیار، بازیگر، نمایشنامه نویس و کارگردان و نسیما تیلاد، بازیگر و معلم نمایشنامه است. خانواده پدرش اهل بریتنی هستند.

او که در اورلئان فرانسه بزرگ شد، ...

از فرانسه

او از زمانی که خیلی جوان بود، بازیگری را در فرانسه شروع کرد. در رزومه او می توانید چندین بازی عالی در فیلم های فرانسوی و آمریکایی بیابید، اما قابل توجه ترین بازی بی عیب و نقصی است که به او جایزه اسکار داد: پرتره او از ادیت پیاف در "La Vie En Rose".



نویسنده :
تاریخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت : 15:14
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید